Categorieën

Service

The MindOffice: Alles wat je aandacht geeft groeit!

The MindOffice: Alles wat je aandacht geeft groeit!
Nieuws

The MindOffice: Alles wat je aandacht geeft groeit!

  • Herman van Nieuwenhuizen
  • 11-09-2014
  • Nieuws
The MindOffice: Alles wat je aandacht geeft groeit!

Vlnr: Michel van Velzen, Dimar van Overdijk en Michel Dierks van The MindOffice

VLAARDINGEN- Het is nog maar twee jaar geleden dat ze hun bedrijf in Vlaardingen starten, drie jonge ondernemers. Met hun gebundelde creativiteit wisten ze al vlot naam te maken in de wereld van marketing & reclame, op internet maar ook offline in ontwerpen voor brochures, jaarverslagen, folders en ander drukwerk. Voor Vlaardingen24 hebben ze deze laatste versie van de website die u ziet, ontworpen. Tijd om eens te kijken hoe het nu gaat met Michel van Velzen, Dimar van Overdijk en Michel Dierks.

,,Een paar jaar geleden werkten Michel Dierks en ikzelf nog op kantoor bij de Nederlandse Energie Maatschappij’’, vertelt Michel van Velzen. ,,Samen zijn we hier weggegaan om iets nieuws te beginnen toen er een project 'op ons pad kwam’. Dimar kenden we via een gezamenlijke vriend en met hem zochten we aansluiting. Sindsdien werken we samen en Dimar, tsja, die is nooit meer weggegaan’’, lacht hij.

Dimar is de extraverte creatieve duizendpoot, Michel Dierks de stille kracht achter de programmering van websites en meer en Michel van Velzen hangt daar misschien wel tussenin. Levert deze verzameling van verschillende persoonlijkheden de nodige botsingen op? ,,Integendeel, het werkt juist wederzijds inspirerend, we vullen en voelen elkaar perfect aan’’, vervolgt Dimar. ,,Dit levert een sfeer op bij The MindOffice waarbij werken voelt als ontspannen. We voegen allemaal iets toe aan elkaar en aan de dingen die we bedenken, ontwerpen en uitvoeren. Dat is trouwens ook de kern van wat we doen voor anderen: waarde toevoegen!’’ Terwijl hij dit zegt, valt op dat Dimar zich dit meer dan eigen heeft gemaakt; op zijn arm staan de woorden “add more value” getatoeëerd. Dimar: ,,dit is één van de kernwaarden van The MindOffice, maar ook voor mijn persoonlijke leven. Meerwaarde hier aan toevoegen betekent soms stilstaan en eens om je heen kijken, maar ook genieten van de kleine dingen die geen geld kosten. Geluk laat zich niet uitdrukken in geld en we pakken ook weleens projecten op die ons geld kosten maar waar we zelf veel voldoening uit halen.’’

The MindOffice opende op een vrijdag de 13e officieel haar deuren, maar dit heeft niet geleid tot een ongelukkige ontwikkeling. Integendeel, ze mogen niet alleen kleine maar inmiddels ook grote partijen tot de eigen klantenkring rekenen: De Rabobank, de Koninklijke Bibliotheek in Den Haag en AbvaKabo, maar ook het lokale CDA en Club Fit zijn slechts enkele voorbeelden. Voor de gemeente Vlaardingen hebben ze een ‘bidbook’ gemaakt, een wervende brochure met alle cijfers, en informatie over de gemeente, zoals inwonersaantallen, onderwijsmogelijkheden, werkgelegenheid, bedrijventerreinen en havens, horeca en detailhandel, bereikbaarheid en nog veel meer. Normaal is een bidbook een offline communicatiemiddel of hooguit een PDF die online wordt gezet, The MindOffice vertaalde het bidbook naar een mooi vormgegeven, online responsive platform. Alle informatie over de gemeente is nu toegankelijk via alle apparaten van mobiele telefoon tot Ipad.

,,We zijn de afgelopen twee jaar heel zichtbaar geworden’’, gaat Michel Dierks verder. ,,Er komen steeds meer opdrachten en de klanten worden ook groter. We zijn een full-service bureau, waarbij we soms alleen adviseren, dan weer een on- of offline product maken maar steeds vaker het hele proces vormgeven: van concept tot uitwerking. Het kostte in het begin tijd om te laten zien wat we in ons mars hebben, maar inmiddels hebben we niets meer te bewijzen. We hebben samengewerkt met klanten waar we ook de toekomst mee in kunnen.’’

,,De komende jaren zien we weer heel wat nieuwe kansen’’, aldus Michel van Velzen. ,,De samenwerking met Vlaardingen24 bijvoorbeeld nu en in de toekomst met Lokaal24, ervaren we ook als heel waardevol. We hebben de vrije hand in het creëren van ontwerpen en ideeën en het is voor beide partijen goed voor de eigen zichtbaarheid’’. Hij besluit tenslotte met: In elke samenwerking geldt wat mij betreft: als je niet kan delen, dan kun je ook niet vermenigvuldigen. Het delen van kennis, ervaring, kansen en mogelijkheden staat voorop. Uiteindelijk kom je dan weer terug bij toevoegen van meer waarde, professioneel, persoonlijk en in elke relatie met een ander’’.

Meer weten over The MindOffice ? Klik dan hier.

The MindOffice

Schiedamsedijk 126, Vlaardingen

Meer over The MindOffice →