B&W: 'Contact blijft, ook al is het op afstand'

18-03-2020 Nieuws Advertorial

VLAARDINGEN - Hans Bakker en Catelijne Wegman van B&W Arbeidsbemiddeling streven ernaar om hun re-integratie cliënten eens per week of eens per twee weken persoonlijk op kantoor te spreken. 'Hoe gaat het met je, waar sta je, waar kunnen we je mee helpen, kortom: wat kunnen wij op dit moment voor jou betekenen?' ,,Tijdens dit soort gesprekken komen we regelmatig tot héle toffe ontdekkingen waardoor we de cliënt vaak verder kunnen helpen met het vinden van een bijzondere vrijwilligersfunctie of een mooie betaalde baan!''

,,Maar ook wij hebben momenteel te maken met de consequenties van het coronavirus (COVID-19). En uiteraard volgen we daarbij de adviezen op van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) en de overheid waardoor we onze cliënten in ieder geval tot de week van 6 april niet bij ons op kantoor kunnen uitnodigen.''

,,Toch houden wij in deze roerige tijden nog steeds contact met onze cliënten via telefoon, mail, whatsapp, facetime of 'n andere manier van videobellen. Met dezelfde insteek: hoe gaat het met je, waar sta je, waar kunnen we je mee helpen kortom: wat kunnen wij op dit moment voor jou betekenen?
Ons laatste klanttevredenheidsonderzoek heeft uitgewezen dat die betrokkenheid juist hetgeen is dat onze cliënten het meest in ons waarderen.''

,,Dus ja, de locatie van de gesprekken zijn tijdelijk even veranderd maar onze intentie blijft hetzelfde! Zo zitten wij nou eenmaal in elkaar!!! En daar kan geen coronavirus iets aan veranderen!!!''

Gerelateerd
Bedrijven Alle bedrijven »








Altijd Up-to-date