UITterras vol previews én theater- en concertsale

Uit

• Redactie
  • 15-08-2017
  • Uit

Fotografie: Ron van Rutten

VLAARDINGEN - Na een fijne, soms helaas wel wat grauwe, zomer maakt Vlaardingen zich weer op voor een nieuw, levendig en spetterend seizoen, waarin alle cultuurliefhebbers op en top verwend worden. Op de laatste zondag van het Zomerterras, zondag 20 augustus, zetten de Stadsgehoorzaal, De Kroepoekfabriek en KADE40 in samenwerking met het Zomerterras niet alleen de bloemetjes, maar vooral de artiesten buiten! Jong en oud kunnen in het Oranjepark genieten van talloze previews voor het komende culturele seizoen én bovendien profiteren van scherpe kortingen op theater- en concertkaarten.

Op zondag 20 augustus zal het nieuwe culturele seizoen feestelijk worden geopend voor het grote publiek. Van 12:00 uur tot 17:00 uur vormt het terrein van het Zomerterras hét decor voor het UITterras, een middag vol professionele en lokale voorproefjes van het komende seizoen, live muziek, 'meet and greets' met artiesten en verenigingen, (jeugd)activiteiten, hapjes, drankjes, gezelligheid én waarschijnlijk veel bekenden!

Onder andere muzikant Marjolein Meijers (bekend van De Berini's), zanger Jan Rot, het duo Simon & Garfunkel Acoustic, kinderheld Brandweerman Sam, saxofonist Jan de Ligt, de uptempo party ska band Skapiche en talloze Vlaardingse verenigingen zoals Demi Point, Zang- & Muziekcentrum Vlaardingen, Zanggroep LOS en Villa Voice Kinderkoor laten deze zondag zien wat zij komend seizoen voor Vlaardingen in petto hebben. Daarnaast presenteren verschillende culturele verenigingen zich op de doorlopende cultuurmarkt.

Theater- en concertsale

Omdat er volgens het Zomerterras, de Stadsgehoorzaal, De Kroepoekfabriek en KADE40 nooit genoeg cultuur kan zijn in Vlaardingen, worden er tijdens het UITterras theater- en concertkaarten verkocht voor speciale Zomerterras Stuntprijzen! Voor veel theatervoorstellingen en concerten worden kaarten verkocht met fikse korting, soms wel tot 50%. Bluesband Ruben Hoeke Band, indoor festival Rock 'n Rollercoaster, veertigplusfeest My Generation, hitmusical Sweeney Todd, cabaretière Sara Kroos en de multi-instrumentalisten van Het Groot Niet Te Vermijden zijn slechts enkele voorbeelden uit het kortingsaanbod.

En dat is nog niet alles. Het leuke én handige is namelijk dat de kaarten (deels) met overgebleven Zomerterras-munten betaald kunnen worden. Niet genoeg munten? Niet getreurd, want er kan ook deels met munten en deels met pin/cash worden afgerekend. Per evenement is het aantal kortingskaarten beperkt, dus wees er snel bij!

Stadsgehoorzaal Vlaardingen

Schiedamseweg 51, Vlaardingen

Meer over Stadsgehoorzaal Vlaardingen →