Bellen met Samenwerking blijft mogelijk

04-09-2016 Wonen Redactie

VLAARDINGEN - Op 1 juli heeft woningstichting Samenwerking al haar huurders een brief gestuurd. In deze brief geeft Samenwerking aan dat ze overgaan op een nieuw online klantenservice, verder staat er in de brief dat er vanaf 1 september geen reparatieverzoeken meer telefonisch gedaan kunnen worden. Frank Hoogervorst van de SP stelde hier vragen over aan het college, met name over hoe kwetsbare groepen, die niet over een computer beschikken of hiermee goed om kunnen gaan. Afgelopen week kwam het college met antwoorden.

In de beantwoording geeft het college aan het eens te zijn met de stelling dat reparatieverzoeken aan de woningstichting telefonisch gedaan moeten kunnen worden. Het college laat weten dat die mogelijkheid er ook nog steeds is: ,,In de instructie aan de afdeling Woondiensten is meegegeven dat er altijd kwetsbare groepen of ouderen zijn die de deur niet meer uitkomen of niemand hebben om hen te helpen’’, aldus het college. ,,Deze klanten worden gewoon geholpen via de telefoon. Ook voor spoedeisende klachten kunnen klanten gewoon blijven bellen. In dat geval natuurlijk 24 uur per dag, 7 dagen per week’’.

Gerelateerd
Reacties
Bedrijven Alle bedrijven »



Altijd Up-to-date