Nieuwe huisstijl voor Ondernemersfonds Vlaardingen
- Redactie
- 24-07-2025
- Bedrijven nieuws
VLAARDINGEN - Het Ondernemersfonds Vlaardingen (OFV) presenteert met trots haar nieuwe huisstijl en compleet vernieuwde website. Na tien jaar inzet voor het ondernemerschap in Vlaardingen was het tijd voor een frisse, moderne uitstraling die beter past bij de rol en ambities van het fonds.
Het nieuwe logo weerspiegelt de dynamiek van de stad en is ontworpen in herkenbare, frisse Vlaardingse kleuren. Niet alleen het beeldmerk is vernieuwd, ook de online aanwezigheid heeft een flinke upgrade gekregen. De nieuwe website biedt heldere informatie over het fonds, een overzicht van gerealiseerde projecten en een actuele agenda met bijeenkomsten van winkeliers- en ondernemersverenigingen, evenals andere relevante evenementen voor ondernemers.
Naast de website krijgen ook de LinkedIn- en Facebookpagina’s van het fonds een nieuwe, eigentijdse look. ,,Met deze nieuwe huisstijl en website hopen we ondernemers in Vlaardingen beter te bereiken en te inspireren. We willen nóg zichtbaarder maken wat er dankzij het fonds mogelijk is en hen stimuleren om samen initiatieven te ontwikkelen'', aldus Raoul Bagchus, bestuurslid communicatie.
Over het Ondernemersfonds Vlaardingen
Het Ondernemersfonds Vlaardingen (OFV) stimuleert samenwerking tussen ondernemers en ondersteunt collectieve initiatieven die bijdragen aan een sterker ondernemersklimaat en een leefbare stad. Denk aan projecten zoals feestverlichting in winkelgebieden of het opstellen van een gezamenlijke gebiedsvisie voor bedrijventerreinen.
Een deel van de OZB-afdracht van ondernemers (niet-woningen) vloeit via een jaarlijkse gemeentelijke bijdrage naar het Ondernemersfonds. Deze bijdrage wordt verdeeld over 15 geografische en 2 sectorale gebieden, waarbij de ondernemers in dit gebied zelf bepalen hoe het geld wordt besteed. Dit maakt het fonds een krachtig instrument voor lokale samenwerking en ontwikkeling.